Monday, 6 June 2011

My Catrice Papagena LE Haul

Finally. *gg* Sorry it took me so long to upload this.

This is what I got from the Papagena collection:


Let's get close:


..such pretty printing and lovely colour pay off, I just couldn't resist..


..those are more suited for fall in my opinion, but beautiful nevertheless..


..the blush stick that actually has colour pay off - > Tigerlilly..


..loving those, such unbelievable long lasting liners, haven't tried them on my lids yet, but can't wait.. 


..white and a dark green..


..the golden nuggets, which look so freaking amazing, that I wouldn't even mind a horrible colour pay off, but those are insanly pigmented!!


Did you get anything from that collection? I'm so curious..

Swatches will follow as well, soon, I promise. :-)

Love,
Guinevere

2 comments:

Jen said...

Hab mir Papagena gekauft und liebe ihn auf den Füßen (bin im Moment braun durch die Sonne) auf den Nägeln finde ich ihn aber wie du sagst, besser für den Herbst, da er da irgendwie nicht "sommerlich" wirkt und nicht zum Wetter, Stimmung, etc. passt :) sonst fand ich die Dinge nicht so aufregend.

Hab einen Stick für die Wangen von Smashbox und die braunen Dinger (mir fällt gerade nicht ein wie die heißen) sahen so zerstört aus, dass ich die nicht wollte.

Von den Lippenstiften war bei meinem Müller nichts mehr da..

Guinevere said...

@Jen du hast nix verpasst bei den Lippenstiften, jeder farblose Gloss, der nicht pickt, bringt dir das gleiche Ergebnis.

Ja na wenn ich einen Stick von Smashbox hätt, würd ich den auch auslassen. *gg* :-)